שיווק ופרסום

שיווק ופרסום באינטרנט – תהליכי קידום אתרים

היום כולם יודעים מה רבה חשיבותו של אתר אינטרנט פרטי ומושקע – כרטיס הביקור שלכם לעולם העסקים. שם תוכלו לפרסם את מוצריכם ואת השירותים שאתם מציעים, ולעשות זאת באיזה סגנון ובאיזה היקף שאתם מעוניינים. השלב הבא הוא לקדם את האתר בכל מנועי החיפוש המובילים ולהשתלט על ראש טבלת התוצאות! מחקרים אחרונים מראים שכתשעים ושלושה אחוזים מהגולשים בישראל עושים שימוש בגוגל לפחות פעם אחת ביום, מה שאומר שלכל שירות, לכל מוצר ולכל צורך במידע הישראלים פונים למנוע החיפוש הנפוץ בעולם גם למה שאתם מציעים. תהליך קידום אתרים נכון מוודא שבכל חיפוש הכולל ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקכם, בין התוצאות הראשונות שהלקוח רואה מופיע האתר שלכם.
מחקרים אחרונים מראים שכתשעים ושלושה אחוזים מהגולשים בישראל עושים שימוש בגוגל לפחות פעם אחת ביום

קמפיינים אינטרנטיים לגיוס לקוחות מאסיבי

מה זה לידים ולמה אנחנו צריכים לידים?

לידים הם בעצם לקוחות פוטנציאלים לעסק שלנו אשר מתעניינים במוצרו\או בשירות שאנו מציעים. בתור בעלי עסק אנו חייבים כמו אוויר לנשימה לקוחות חדשים בכדי להגדיל את המחזור החודשי בהכנסות וברווחים. הדרך האפקטיבית ביותר, החסכונית ביותר וההוגנת ביותר היא דרך השגת לידים של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלנו. זו גם הדרך הטובה ביותר להשגת לקוחות איכותיים לעסק שלנו וזאת כי הלקוחות הפוטנציאלים שקיבלנו דרך הלידים הם מביעים התעניינות אמיתית במוצר ו\או בשירות שלנו.

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות FACEBOOK

עמוד הפרופיל המסחרי נותן לעסק שלכם את הבמה ליצור לעצמו כרטיס ביקור מקוון ואינטראקטיבי, לחלוק עם הגולשים מידע בנוגע למוצרים ושירותים חדשים, למסור ולקבל מידע בצורה נעימה אך עם זאת ישירה ולשמש למעשה כפרסומת אינטראקטיבית המשלימה את חוויית המותג. חשיבות הקשר עם הלקוח היא רבה, וכאן היא מקבלת חיזוק שכן הקשר עם הגולש הוא דו-כיווני – לא עוד מפרסם שפונה אל הקהל, אלא כלי שמציע לגולש אפשרות אמיתית להביע את עצמו בחזרה. הדבר יוצר קשר ייחודי שלא היה קיים בעבר, נותן תחושה של השתתפות, של ייסוד קהילה, קטנה או גדולה, שאליה משתייך כל אחד מהלקוחות ואף אחד אחר מלבדם. ובשונה ממשלוח חומר פרסומי לתיבת המייל האישית, עדכוני סטטוס בעמוד הפרופיל ומשלוח הודעות לתיבה האישית של הלקוחות לרוב מתקבלת בברכה ונתפסת בעיני הגולשים כפנייה פחות חודרנית. ומה הדרך הטובה ביותר להציע מבצעים מיוחדים והצעות אטרקטיביות, בייחוד כאשר מדובר בהצעות מיוחדות לגולשים שהשקיעו בכם בחזרה ולחצו לייק על הפרופיל שלכם?

איך זה עובד בעצם?

הלידים מגיעים מקפיינים מכוונים ברשת ע"י דפי נחיתה ואתרים רבים שברשותינו ו\או באיסוף לידים מהשטח ע"י דיילים יעודיים לכך. מרגע קבלת הליד חובת ההוכחה על "המוכרן". כאשר הליד הוא ליד של לקוח אמיתי שהביע התעניינות במוצר ו\או בשירות והשאיר את פרטיו באינטרנט או בשטח, על איש המכירות למכור לו את מרכולתו על הצד הטוב ביותר. אם האיש מכירות אינו מיומן לבצע מכירות על הצד הטוב ביותר, הליד לא יהיה שווה הרבה ולא נפיק ממנו את מה שאנו צריכים

תוכנית שיווק ופרסום

עסק המעוניין לקדם את אתרו באינטרנט בצורה יעילה זקוק לתוכנית שיווק באינטרנט. המטרה של שיווק באינטרנט היא להביא כמה שיותר גולשים אל אתר העסק. תוכנית שיווק באינטרנט מקיפה את כל הפעולות והשירותים האינטרנטיים המביאים לתנועה מוגברת של הגולשים באתר - החל מהשלב הראשוני של בניית האתר ועיצוב האתר ועד לשלב המתקדם של שיווק וקידום האתר במנועי החיפוש השונים. מטרתנו היא לייעץ ולכוון את בית העסק שלכם בעולם האינטרנט. על מנת שתוכנית השיווק תהיה אפקטיבית יש צורך בתכנון והתאמה אישית של תוכנית השיווק לבית העסק המסוים. בטרם ניגשים לעבודה יש לקבוע מטרות: הגדרת קהל יעד, הגדרת מטרות ותיאום ציפיות, הגדרת מטרות הקמפיין השיווקי ועוד.

 

עיצוב ומיתוג עסקי

אנו בונים, יחד איתך, את התדמית הויזואלית של העסק או המוצר שלך. נדאג שהצבעים, הצורות, פונט הלוגו ייצגו בצורה הטובה ביותר את המאפיינים, התכונות והערכים של העסק או המוצר. החל בעיצוב לוגו ומיתוג בהמשך, עיצוב פריטים גרפיים בסיסיים כגון כרטיס ביקור, ניירת משרדית ואלקטרונית וכמובן, עיצוב אתר לעסק שלך או חנות אינטרנטית.
תהליך קידום אתרים נכון מוודא שבכל חיפוש הכולל ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקכם.