קידום ממומן בגוגל:

למה כדאי להשתמש ב-Google AdWords?

משוך לקוחות נוספים

בין אם אתה מעוניין להביא מבקרים חדשים לאתר, להגדיל את המכירות המקוונות, לקבל שיחות או לוודא שלקוחות יחזרו לקנות שוב, תוכל להיעזר ב-Google AdWords.

להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון

אנשים ימצאו את העסק שלך ב-Google בדיוק כאשר הם יחפשו את מה שאתה מציע.

פרסום מקומי או ברחבי העולם

מקד את המודעות שלך ללקוחות בארצות מסוימות, באזורים מסוימים או בערים מסוימות – או במרחק מוגדר מהעסק או מהחנות שלך.

אם אתה צריך אותנו, אנחנו כאן

Google AdWords מאפשר לך לנהל את מסע הפרסום בעצמך אך תוכל גם להתקשר אלינו

04-8555375 צוות ווב סייט סטודיו ADWORDS

 

לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא אותך

בין אם אתה מעוניין למשוך מבקרים חדשים לאתר, להגדיל את המכירות המקוונות, לקבל שיחות או לוודא שלקוחות יחזרו לקנות שוב, תוכל להיעזר ב-Google AdWords.

מצא את הלקוח הנכון, בזמן הנכון

ניתן להגיע ללקוחות רלוונטיים באתרים שונים באינטרנט. תוכל למקד את המודעות שלך לפי סוג האתר, סוג הקהל או שיווק מחדש, בכל מקום ובכל שעה.

 

מעקב אחר תוצאות

מדוד את ההצלחה של המודעות שלך

ב-Google AdWords ניתן לראות כמה אנשים מבחינים במודעות שלך ואיזה אחוז מהם לוחץ עליהן כדי לבקר באתר שלך או להתקשר אליך. כמו כן, תוכל לראות את המכירות בפועל שהאתר שלך מייצר כתוצאה ישירה של המודעות שלך.

24/7

ניתן לבדוק את ביצועי המודעות שלך בכל עת, על ידי כניסה לחשבון Google AdWords. כדי לחסוך זמן, נשלח לך גם סיכום חודשי המפרט את כל הנתונים החשובים.

השליטה בידיים שלך

ניתן לערוך את המודעות, לנסות מונחי חיפוש חדשים, להשהות את מסע הפרסום ולהפעיל אותו מחדש בכל זמן שתרצה, בחינם – והכל בתוך Google AdWords.

 

להגיע ללקוח הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון

פרסום מקומי או ברחבי העולם

מקד את המודעות שלך ללקוחות בארצות מסוימות, באזורים מסוימים או בערים מסוימות – או במרחק מוגדר מהעסק או מהחנות שלך.

להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון

אנשים ימצאו את העסק שלך ב-Google בדיוק כאשר הם יחפשו את מה שאתה מציע.

להסבר נוסף כנסו : https://www.google.co.il/adwords
קידום אורגני בגוגל:
קידום אורגני בגוגל זו תורה שלמה!
אך כפי שישנם אנשי דת שמכירים ומבינים את התורה, כך ישנם אנשי קידום אורגני שיודעים את "התורה" של גוגל בעל פה ופועלים במגוון רחב של פעולות על מנת לקדםאת האתר המקודם.
קידום אורגני שווה ערך לתחרות מכוניות כאשר המכונית שלך (האתר) עדיין לא התניע מנוע ושאר המתחרים שלך כבר התחילו בנסיעה מהירה במיוחד.
עכשיו כל שנשאר זה לבצע מספר מגוון של פעולות (לחמם מנועים, לבדוק שמן ומים ולתת פול גז) ולעקוף את המתחרים אחד אחרי השני

10 הדיברות לקידום אורגני בגוגל:

קידום אורגני   SEO    עשרת הפרמטרים החשובים ביותר

  1. תגיות מטא – כותרת המתארות את נושא עמודי האתר בצורה ידידותית וברורה, תיאור עמודי האתר המופיע במנוע החיפוש, זו פעולה חשובה מאוד.
  2. מפת אתר – קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.
  3. תוכן וטקסט איכותיים – מאמרים בעלי תוכן רלוונטי וייחודי לכל מילות המפתח המקודמות, אשר עוברים אופטימיזציה לכל ביטוי שנבחר בסידור ההיררכיה והצפיפות של הביטויים עצמם בעמודי האתר.
  4. שרתים ודומיינים – שרת מאובטח ויציב עם זמני טעינה מהירים בשילוב של דומיין עם סיומת לוקאלית חשובה לפעילות המתמשכת בקידום האתר.
  5. קישורים נכנסים – בדגש על קישורים איכותיים בלבד, בעלי סמכות בעיני גוגל בצירוף טקסט עוגן מגוון לכל ביטוי וביטוי.
  6. מבנה האתר וקוד – היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושרשור כותרות נכון (H1H6), שימוש בכותרות מתארות עבור קישורים וטקסט אלטרנטיבי לתמונות, ככל ששפת האתר תהיה חדשנית יותר ובעלת אופטימיזציה לקוד האתר בצורה המוגברת ביותר, האתר יועדף על פניו מתחריו בפני גוגל שמתחייב לתוצאה מקסימאלית עבור הגולש בלבד!
  7. וותק דומיין  – כתובת אתר בעלת מוניטין רב ברשת הכולל בין היתר כניסות ופעילות באתר תחזק את קצב התקדמותו בתהליך עצמו אך כיום אפשר לקדם דומיין במהירות יחסית כשמבצעים פעולות חיזור נוספות.
  8. רשתות חברתיות – ככל שהאתר יהיה ענף יותר מבחינת פעילות ברשתות מקבילות (פייסבוקאינסטגרםגוגל+ ועוד) תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.
  9. חווית הגולש וחווית משתמש  UI/UX – תנועה מסיבית בעלת אחוז נטישה נמוך מול אחוז שהייה והקלקות גבוהה ככל שניתן יטיבו מאוד לביצוע פעולות הקידום.
  10. מערכת ניהול cms חברותית למנוע החיפוש – בגירסא עדכנית ככל האפשר, כגון וורדפרס או ג'ומלה אשר ידועות כיעילות יותר מול מנוע החיפוש ומקבלות תעדוף על פני מערכות מיושנות יותר שנתפסות כפחות יעילות.