קידום ממומן:

פרסום בגוגל אדוורדס הוכח ככלי פרסומי בעל ערך רב, אשר הולך וממשיך לצבור פופולריות בערוץ פרסום אינטרנטי מוביל.

  • פרסום ברשת החיפוש: ביצוע מחקר מילים מדוקדק לחיפושים רלוונטים לתחום העסק
  • פרסום ברשת המדיה: באתרים הרלוונטים לתחום העסק שלך.
  • פרסום ביוטיוב
  • פרסום בג'מייל
  • שיווק מחדש

 

למה כדאי להשתמש ב-Google AdWords?

Google AdWords

משוך לקוחות נוספים

 

להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון

 

פרסום מקומי או ברחבי העולם

 

לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא אותך

 

מצא את הלקוח הנכון, בזמן הנכון

 

מדוד את ההצלחה של המודעות שלך

 

השליטה בידיים שלך

 

פרסום מקומי או ברחבי העולם

 

קידום אורגני- SEO:

 

מחקרים רבים מראים שככל שהאתר שלכם מופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, כך גדלים הסיכויים שתנועת הגולשים לאתר שלכם תיהיה איכותית וגדולה יותר.

קידום אורגני בגוגל זו תורה שלמה!
ישנם אנשי קידום אורגני שיודעים את "התורה" של גוגל בעל פה ופועלים במגוון רחב של פעולות על מנת לקדם את האתר המקודם.
קידום אורגני שווה ערך לתחרות מכוניות כאשר המכונית שלך (האתר) עדיין לא התניע מנוע ושאר המתחרים שלך כבר התחילו בנסיעה מהירה במיוחד.
עכשיו כל שנשאר זה לבצע מספר מגוון של פעולות (לחמם מנועים, לבדוק שמן ומים ולתת פול גז) ולעקוף את המתחרים אחד אחרי השני..
 
  • עבודת הכנה מעמיקה- בדיקת דירוג וסטאטוס האתר במנועי החיפוש
  • קידום אורגני לכל דפי האתר
  • מחקר מקיף על נוכחות מתחרים באינטרנט, מחקר מילים וביטויים.
  • הפצת האתר– הוצאת קישורים סמכותיים לאתר מאתרים רלוונטים.
  • יצירת תכנים רלוונטים עבור מילות מפתח עיקריות
  • אופטימיזציית מבנה
  • אופטימיזציית תוכן 

10 הדיברות לקידום אורגני בגוגל:

Depositphotos_41935525_m-2015

1. תגיות מטא – כותרת המתארות את נושא עמודי האתר בצורה ידידותית וברורה, תיאור עמודי האתר המופיע במנוע החיפוש, זו פעולה חשובה מאוד.

2. מפת אתר – קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.

3. תוכן וטקסט איכותיים – מאמרים בעלי תוכן רלוונטי וייחודי לכל מילות המפתח המקודמות, אשר עוברים אופטימיזציה לכל ביטוי שנבחר בסידור ההיררכיה והצפיפות של הביטויים עצמם בעמודי האתר.

4. שרתים ודומיינים – שרת מאובטח ויציב עם זמני טעינה מהירים בשילוב של דומיין עם סיומת לוקאלית חשובה לפעילות המתמשכת בקידום האתר.

5. קישורים נכנסים – בדגש על קישורים איכותיים בלבד, בעלי סמכות בעיני גוגל בצירוף טקסט עוגן מגוון לכל ביטוי וביטוי.

6. מבנה האתר וקוד – היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושרשור כותרות נכון (H1H6), שימוש בכותרות מתארות עבור קישורים וטקסט אלטרנטיבי לתמונות, ככל ששפת האתר תהיה חדשנית יותר ובעלת אופטימיזציה לקוד האתר בצורה המוגברת ביותר, האתר יועדף על פניו מתחריו בפני גוגל שמתחייב לתוצאה מקסימאלית עבור הגולש בלבד!

7. וותק דומיין  – כתובת אתר בעלת מוניטין רב ברשת הכולל בין היתר כניסות ופעילות באתר תחזק את קצב התקדמותו בתהליך עצמו אך כיום אפשר לקדם דומיין במהירות יחסית כשמבצעים פעולות חיזור נוספות.

8. רשתות חברתיות – ככל שהאתר יהיה פרוס יותר מבחינת פעילות ברשתות החברתיות מקבילות כגון: (פייסבוקאינסטגרםגוגל+ ועוד) תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.

9. חווית הגולש וחווית משתמש  UI/UX – תנועה מסיבית בעלת אחוז נטישה נמוך מול אחוז שהייה והקלקות גבוהה ככל שניתן יטיבו מאוד לביצוע פעולות הקידום.

10. מערכת ניהול cms חברותית למנוע החיפוש – בגירסא עדכנית ככל האפשר, כגון וורדפרס או ג'ומלה אשר ידועות כיעילות יותר מול מנוע החיפוש ומקבלות תעדוף על פני מערכות מיושנות יותר שנתפסות כפחות יעילות.