השירותים שלנו

  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • אחסון אתרים
  • שיווק ופרסום
  • מיתוג עסקי
  • פיתוח אפליקציות
אם נשווה בניית אתר אינטרנט לבניית בניין, הרי שלא נתחיל לתקוע את היסודות לפני שאנחנו יודעים בשביל מה אנחנו רוצים לבנות את הבית.

הגדרת הצורך, בשביל מה אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט הפכה כבר לכמעט צורך מובן מאליו. ,
יחד עם זאת ראוי ומומלץ לקחת עט ונייר ולהעלות על הכתב את המחשבות שלנו: למה אני צריך/רוצה לבנות אתר אינטרנט.
כל רצון או צורך הם לגיטימיים אלא שכדאי לברר ולהכין רשימה מדויקת.
הגדרת הצרכים והרצונות בצורה מדויקת תאפשר לשלב הבא להיות קל ברור ומדויק.
אם נשווה בניית אתר אינטרנט לבניית בניין, הרי שלא נתחיל לתקוע את היסודות לפני שאנחנו יודעים בשביל מה אנחנו רוצים לבנות את הבית- למגורים, לנופש, למסחר וכולי.
סיבות רבות יכולות להיות לבניית אתר אינטרנט, החל מחנות מקוונת או מכירת שירותים ועד בניית אתר לכבוד התינוק החדש שנולד לנו.
בכל מקרה, הגדרת הצורך לשם מה נבנה אתר היא שתוביל לשלב הבא שהוא שלב תכנון האתר.

תכנון האתר

בעת תכנון אתר תארו לעצמכם דמות של גולש אלמוני שאינכם מכירים והוא איננו מכיר אתכם באופן אישי.
בניית אתר, כמו כל פרויקט בנייה צריך שתהיה לו תוכנית.תוכנית בניית אתר היא שתאפשר לנו לבנות אתר שימושי ויעיל שייתן מענה מרבי לצורך שלשמו אנחנו מנהלים אתר אינטרנט. ושוב מומלץ להיצמד לעט ולנייר ולערוך רשימה של צרכים.
ובדיוק כמו בעת בניית בית כך גם בעת בניית אתר- איזה חדרים אנחנו צריכים שיהיו בבית כדי שיענה על הצורך שלשמו הוא הוקם. כך גם באתר אינטרנט- הכניסה לבית תהיה דף הבית. דפים אחרים יהיו בהתאם לצרכי האתר. אולם חשוב שיהיו בכל אתר דף של "אודותינו", צור קשר, מפת אתר וכן תנאי שימוש באתר.
טיפ חשוב: בעת תכנון אתר תארו לעצמכם דמות של גולש אלמוני שאינכם מכירים והוא איננו מכיר אתכם באופן אישי, המתעניין במה שיש לכם להציע. אל תחשבו על עצמכם כי אתם מכירים את נושא האתר היטב והדברים ברורים לכם. נסו למכור את עצמכם, את השרות שלכם או את המוצר שלכם דרך עיניים אלמוניות ולאו דווקא משוכנעות. אם אתם רוצים אתר מצליח, אתר שמוכר, בניית אתר חייבת להיעשות מפרספקטיבה אובייקטיבית ככל שניתן.

מה עם המתחרים שלנו?

וכדי לוודא שאנחנו בכיוון הנכון, לפני שאנחנו מתחילים בפועל בבניית אתר, כדאי מאד להתרשם ממה שקורה אצל המתחרים שלנו. מומלץ לא לנסות להיות מקוריים ומיוחדים אלא לשכפל דפוסים שכבר עובדים.
הגדרת הצרכים והרצונות בצורה מדויקת תאפשר לשלב הבא להיות קל ברור ומדויק.
ובאנלוגיה למשל בניין הבית משלבים 1 ו 2, לא מומלץ לבנות קודם את הגג ומעליו את חדר הכניסה. יופיו של האינטרנט הוא שהכול גלוי ונראה לעיין. צריך רק לדעת לקרוא.
סביר להניח שהאתרים הטובים ביותר, הנכונים ביותר והמוכרים, האתרים שנהנים מכמות הגולשים הגדולה ביותר יופיעו במקומות הראשונים בגוגל(או בכל מנוע חיפוש אחר), לפיכך נסו לשכפל את מבנה האתרים המופיעים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בתחום שלכם.
לא מומלץ לבנות קודם את הגג ומעליו את חדר הכניסה. יופיו של האינטרנט הוא שהכול גלוי ונראה לעיין.


קידום אתרים מהו

קידום אתרים או בקיצור SEO ( Search Engine Optimization) הוא שם כללי למערך שלם של פעולות מכוונות שמטרתן לגרום לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. כך למשל כאשר גולש מקיש מונח חיפוש מסוים, לדוגמא תוכנה לבניית אתרים- תוצאות החיפוש בגוגל יתנו כ 2.5 מליון תוצאות המשתרעות על פני כ 250,000 עמודים. פעולות של קידום אתר הן שיגרמו למנוע החיפוש להניח שהאתר המדובר הוא הרלוונטי ביותר למונח החיפוש ויציגו אותו ראש וראשון ברשימת תוצאות החיפוש.

קידום אתרים למה

קידום אתרים כיום הוא הכרח כיוון שבכל אשר נפנה נמצא שווק תחרותי. כך גם באינטרנט. כמעט ולא ניתן למצוא נישה שאין בה תחרות. במילים פשוטות- בכל אשר נפנה, וגם באינטרנט צפוף. אם השקעת בבניית אתר חובה גם לדחוף אותו לראש רשימת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש כי זאת הדרך בה אנשים מגיעים לאתרים. קידום אתרים הוא פעולה שיווקית פרסומית לכל דבר ועניין- המונח "קידום אתרים" הוא טכניקה שיווקית

קידום אתרים מתי

קידום אתר הוא תהליך שילווה את כל חיי האתר.
קידום אתר הוא תהליך שילווה את כל חיי האתר. חשיבה על קידום האתר חייבת להיות חלק מתהליך פיתוח האתר והחשיבה על איך וכיצד לבנות אתר, תכני האתר, המראה והניווט של האתר. כמו גם במהלך השקת האתר כדי שמנועי החיפוש שבאינטרנט יגלו את האתר ויכניסו אותו למאגר הנתונים שלהם. לאחר מכן, לאורך חיי האתר יש להמשיך ולגרום לאתר להיות בקדמת תוצאות החיפוש.

קידום אתרים איך

קידום אתרים היא עבודה טכנית בעיקרה. נדרשת מידה של יצירתיות, ברובה היא מלאכה הכוללת "עבודה שחורה" אך נדרשים גם מיומנות וניסיון. ניתן ללמוד לקדם אתרים לבד. בהחלט אפשרי אלא שזה לוקח זמן רב. לכן מומלץ לפנות למקדם אתרים מקצועי- למי שעיסוקו הוא מתן שירותי קידום.

קידום אתרים באיזה מחיר

קידום אתרים כיום הוא הכרח כיוון שבכל אשר נפנה נמצא שווק תחרותי.
מקדם אתרים יכול להבטיח ללקוח את פעולות הקידום שינקוט. מקדם אתרים אמין ומקצועי לעולם לא יבטיח לכם מיקום בתוצאות החיפוש. מקדם אתרים מקצועי יודע מה הוא עושה אך הוא איננו הבעלים של מנועי החיפוש וגוגל בראשם ולכן אינו יכול להבטיח מה שלא בידיו. כיוון שלא ניתן לנבא את העתיד לא נותר לנו אלא לסמוך על ניסיון העבר בתקווה שמה שהיה הוא שיהיה. וכך מקדם אתרים טוב הוא מקדם אתרים בעל הצלחות עבר מוכחות. שירותי קידום אתרים יקרים אינם בהכרח כלי לניבוי הצלחת קידום אתר.


מדריך הוספת אתר לגוגל

הופעת/אי הופעת אתרך במנוע החיפוש גוגל או באחרים. עם זאת, להלן מדריך קצר להוספת האתר למנוע החיפוש של גוגל - ההופעה היא באחריות בעל האתר ולפי שיקול גוגל בלבד.
  • לחיצה על הקישור הבא: https://www.google.com/submityourcontent
  • לחיצה על Website Owner
  • לחיצה על Add your URL
  • יש לבצע כניסה באמצעות הזדהות אישית לחשבון Google או חשבון Gmail
  • יש להקליד את כתובת האתר בשדה ה URL. לדוגמא: www.websitestudio.co.il
  • יש למלא את שדה קוד האימות (captcha) על מנת להשלים את הטופס.
  • לחיצה על: Submit Request.
    כעת גוגל תוסיף את אתרך למנוע החיפוש על פי שיקול דעתה.

מה זה אומר אחסון אתרים?

לאחר שבנינו את האתר שלנו יש צורך לאחסן אותו היכן שהוא כדי שהעולם יוכל לצפות בו, את אתרי האינטרנט מאחסנים במחשב מרוחק שנקרא "שרת", שרתים הם מחשבים לכל דבר אך מה ששונה בהם זה עמידותם הרבה, שרתים הם מחשבים חזקים ויציבים בהרבה מהמחשב המוכר לנו בביתנו או בעסק, הצורך בעמידות גבוהה לשרת הוא מאוד קריטי, שרת חלש יכול "ליפול" לעיתים קרובות ומתי שהשרת לא עובד אז האתר לא מוצג, אם האתר לא מוצג משמע אמינותו נפגעת, לכן יש צורך בשרת חזק ואמין.

למה לאחסן אתר בשרתים שלנו?

אנו מאמינים בהתאמה אישית לכל לקוח, חשוב להדגיש ששרת הוא מחשב לכל דבר, יש צורך שיהיה מותקן בו תמיכה בשפות התכנות השונות על מנת שהשרת יוכל להבין את הקוד של אתרכם ולתרגמם לדף אינטרנט, לכו אצלנו התמיכה היא מלאה, אנו שמים דגש על מערכות מוכנות מבוססות תוכן כגון ג'ומלה, וורדפרס ודרופל, מערכות אלו בנויות בשפת התכנות PHP שהיא נחשבת כיום המתקדמת והטובה בעולם, גם האתרים שנבנים על ידינו נבנים בשפה זו על מנת למקסם את יכולות האתר, ההבדל בין אפשרויות האחסון ברחבי האינטרנט לא תמיד מסתכמת בעלות, לרוב זה עלות מול תועלת, נכון שתמיד ניתן למצוא זול יותר, אך השאלה האם התועלת מהשרת ואמינותו תקינות, האם הוא מסוגל להריץ מערכות מתקדמות מבלי לדאוג לתקינותו, למהירות ולתוכן אשר הוא מכיל שיכול להיות יקר מפז.

שיווק ופרסום באינטרנט – תהליכי קידום אתרים

היום כולם יודעים מה רבה חשיבותו של אתר אינטרנט פרטי ומושקע – כרטיס הביקור שלכם לעולם העסקים. שם תוכלו לפרסם את מוצריכם ואת השירותים שאתם מציעים, ולעשות זאת באיזה סגנון ובאיזה היקף שאתם מעוניינים. השלב הבא הוא לקדם את האתר בכל מנועי החיפוש המובילים ולהשתלט על ראש טבלת התוצאות! מחקרים אחרונים מראים שכתשעים ושלושה אחוזים מהגולשים בישראל עושים שימוש בגוגל לפחות פעם אחת ביום, מה שאומר שלכל שירות, לכל מוצר ולכל צורך במידע הישראלים פונים למנוע החיפוש הנפוץ בעולם גם למה שאתם מציעים. תהליך קידום אתרים נכון מוודא שבכל חיפוש הכולל ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקכם, בין התוצאות הראשונות שהלקוח רואה מופיע האתר שלכם.
מחקרים אחרונים מראים שכתשעים ושלושה אחוזים מהגולשים בישראל עושים שימוש בגוגל לפחות פעם אחת ביום

קמפיינים אינטרנטיים לגיוס לקוחות מאסיבי

מה זה לידים ולמה אנחנו צריכים לידים?

לידים הם בעצם לקוחות פוטנציאלים לעסק שלנו אשר מתעניינים במוצרו\או בשירות שאנו מציעים. בתור בעלי עסק אנו חייבים כמו אוויר לנשימה לקוחות חדשים בכדי להגדיל את המחזור החודשי בהכנסות וברווחים. הדרך האפקטיבית ביותר, החסכונית ביותר וההוגנת ביותר היא דרך השגת לידים של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלנו. זו גם הדרך הטובה ביותר להשגת לקוחות איכותיים לעסק שלנו וזאת כי הלקוחות הפוטנציאלים שקיבלנו דרך הלידים הם מביעים התעניינות אמיתית במוצר ו\או בשירות שלנו.

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות FACEBOOK

עמוד הפרופיל המסחרי נותן לעסק שלכם את הבמה ליצור לעצמו כרטיס ביקור מקוון ואינטראקטיבי, לחלוק עם הגולשים מידע בנוגע למוצרים ושירותים חדשים, למסור ולקבל מידע בצורה נעימה אך עם זאת ישירה ולשמש למעשה כפרסומת אינטראקטיבית המשלימה את חוויית המותג. חשיבות הקשר עם הלקוח היא רבה, וכאן היא מקבלת חיזוק שכן הקשר עם הגולש הוא דו-כיווני – לא עוד מפרסם שפונה אל הקהל, אלא כלי שמציע לגולש אפשרות אמיתית להביע את עצמו בחזרה. הדבר יוצר קשר ייחודי שלא היה קיים בעבר, נותן תחושה של השתתפות, של ייסוד קהילה, קטנה או גדולה, שאליה משתייך כל אחד מהלקוחות ואף אחד אחר מלבדם. ובשונה ממשלוח חומר פרסומי לתיבת המייל האישית, עדכוני סטטוס בעמוד הפרופיל ומשלוח הודעות לתיבה האישית של הלקוחות לרוב מתקבלת בברכה ונתפסת בעיני הגולשים כפנייה פחות חודרנית. ומה הדרך הטובה ביותר להציע מבצעים מיוחדים והצעות אטרקטיביות, בייחוד כאשר מדובר בהצעות מיוחדות לגולשים שהשקיעו בכם בחזרה ולחצו לייק על הפרופיל שלכם?

איך זה עובד בעצם?

הלידים מגיעים מקפיינים מכוונים ברשת ע"י דפי נחיתה ואתרים רבים שברשותינו ו\או באיסוף לידים מהשטח ע"י דיילים יעודיים לכך. מרגע קבלת הליד חובת ההוכחה על "המוכרן". כאשר הליד הוא ליד של לקוח אמיתי שהביע התעניינות במוצר ו\או בשירות והשאיר את פרטיו באינטרנט או בשטח, על איש המכירות למכור לו את מרכולתו על הצד הטוב ביותר. אם האיש מכירות אינו מיומן לבצע מכירות על הצד הטוב ביותר, הליד לא יהיה שווה הרבה ולא נפיק ממנו את מה שאנו צריכים

תוכנית שיווק ופרסום

עסק המעוניין לקדם את אתרו באינטרנט בצורה יעילה זקוק לתוכנית שיווק באינטרנט. המטרה של שיווק באינטרנט היא להביא כמה שיותר גולשים אל אתר העסק. תוכנית שיווק באינטרנט מקיפה את כל הפעולות והשירותים האינטרנטיים המביאים לתנועה מוגברת של הגולשים באתר - החל מהשלב הראשוני של בניית האתר ועיצוב האתר ועד לשלב המתקדם של שיווק וקידום האתר במנועי החיפוש השונים. מטרתנו היא לייעץ ולכוון את בית העסק שלכם בעולם האינטרנט. על מנת שתוכנית השיווק תהיה אפקטיבית יש צורך בתכנון והתאמה אישית של תוכנית השיווק לבית העסק המסוים. בטרם ניגשים לעבודה יש לקבוע מטרות: הגדרת קהל יעד, הגדרת מטרות ותיאום ציפיות, הגדרת מטרות הקמפיין השיווקי ועוד.

עיצוב ומיתוג עסקי

אנו בונים, יחד איתך, את התדמית הויזואלית של העסק או המוצר שלך. נדאג שהצבעים, הצורות, פונט הלוגו ייצגו בצורה הטובה ביותר את המאפיינים, התכונות והערכים של העסק או המוצר. החל בעיצוב לוגו ומיתוג בהמשך, עיצוב פריטים גרפיים בסיסיים כגון כרטיס ביקור, ניירת משרדית ואלקטרונית וכמובן, עיצוב אתר לעסק שלך או חנות אינטרנטית.
תהליך קידום אתרים נכון מוודא שבכל חיפוש הכולל ביטוי מפתח רלוונטי לתחום עיסוקכם.



מיתוג עסקי

WebsiteStudio הינו סטודיו ייחודי לעיצוב המספק פתרונות מיתוג ועיצוב בכל תחומי התדמית העסקית והארגונית מהקטנה ועד הגדולה ביותר. עם מחויבות לחדשנות ויצירתיות אנו מלווים את לקוחותינו לאורך תהליך העיצוב על ידי מעצב אישי, החל משלב למידת הצרכים והגדרת המטרות, דרך פיתוח הקונספט והשפה ועד להטמעת קו המותג בקשת רחבה של כלים ואמצעים חזותיים: אינטרנט ומדיה דיגיטלית, דפוס ואריזה, עיצוב מוצר, עיצוב פנים מסחרי/ארגוני.

למה לבחור בנו:

  • מקצוענות, כישרון וחדשנות.
  • מענה לכל סוגי המדיות והכל תחת קורת גג אחת.
  • ווב סייט סטודיו מחדשים ומתחדשים בהתאם לטכנולוגיות הפרסום, העיצוב והאינטרנט באופן קבוע.
  • לקוחותינו תמיד מרוצים מהשרות החם שהם מקבלים.
  • לקוחותינו מקבלים ליווי והכוונה בפרסום לאורך כל השנה.
  • יחס אישי וחם לכל לקוח.
  • עמידה בלוחות זמנים.
  • מחירים הוגנים.
  • ניסיון רב שנים ותיק עבודות איכותי.

אנחנו בסטודיו מאמינים שכל עבודה היא תהליך יצירה משותף ללקוח ולנו. חשוב לנו להיות קשובים לרצונות ולצרכים של כל לקוח כבעל מקצוע המבין את העסק שלו ויודע לתת לנו את הדגשים החשובים לו כדי שאנו נוכל לספק פיתרון שיהיה מושך ואסתטי מבחינה גרפית וגם נכון ואפקטיבי עבור היעדים השיווקים וקהל היעד.

עיצוב ופיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות אינו דבר של מה בכך, נדרשת מקצועיות רבה בפיתוח ועיצוב אפליקציות אשר יגרמו לקהל היעד שלכם להכנס אליהן.
  • יעוץ בבחירת האפליקציה הנכונה לכם והתאמתה לקהל היעד.
  • ביצוע סקר ומעקב אחר אפליקציות מתחרות מאותו תחום.
  • בניית האפליקציה כולל עיצוב גרפי מקצועי והצגת האפליקציה לפני העלתה.
  • יעוץ בשיווק האפליקציה.
  • ליווי לקוחותינו לכל אורך הדרך כולל שינויים ותוספות לאפליקציה בהמשך.



מיתוג שיווק ופרסום

על מנת לשווק ולפרסם אפליקציה צריך ניסיון רב, לנו יש את הניסיון הזה ואנו נעמיד אותו לרשותכם. ישנם כמה סוגי קהל יעד לאפליקציות, אנו נעזור לכם לכוון את האפליקציה בדיוק לקהל היעד אליו אתם פונים.
בהמשך תקבלו מאיתנו הסבר מפורט כיצד לקדם את האפליקציה שלכם ואיך לחשוף אותה בצורה היעילה ביותר לקהל היעד בו אתם חפצים.

מכירת שטחי פרסום

כיום, כמו באינטרנט ובטלוויזיה ההכנסות האמיתיות הן מפרסומות. אנו יכולים למכור שטחי פרסום בתוך האפליקציה שלכם וכך תוכלו להרוויח יותר.
שאפליקציה היא מספיק מעניינת, הביקוש של האפליקציה גדל ואיתה גם כמות המפרסמים שיהיו מעוניינים לפרסם בתוך האפליקציה שלך.