מדוע אינסטגרם?

אנשים מגיעים לאינסטגרם כדי לקבל השראה ולגלות את הדברים
החשובים להם, כולל תוכן של מותגים ועסקים.

מעל 25 מיליון
פרופילי עסק בכל העולם.

מעל שני מיליון
מפרסמים מכל העולם משתמשים באינסטגרם כדי לשתף את סיפוריהם ולהשיג תוצאות עסקיות.

60%
מהאנשים אומרים שהם מגלים מוצרים חדשים באינסטגרם.

מעל 200 מיליון
אינסטגרמרים מבקרים בפרופיל עסק אחד לפחות מדי יום.

עלייה של 80%
בזמן שאנשים מקדישים לצפייה בסרטונים באינסטגרם.

1/3
מהסיפורים הנצפים ביותר מגיעים מעסקים.

אינסטגרם מאפשרת ליצור קשר עם חברים, לקוחות פוטנציאליים, עסקים שונים ומגוונים באמצעות תמונות וסרטוני וידאו קצרים.

הפופולאריות של אינסטגרם בישראל רק הולכת וגדלה מדי חודש, וזו דרך נהדרת לקדם עסקים. העולם הולך לויזואל, וכדאי גם לעסק שלכם להיות שם!

אינסטגרם מאד פופולארית בקרב שתי קבוצות גיל:
בני 12-24 בני 25-34

לכן, מותגים ועסקים מכל תחום שקהל היעד שלהם הוא צעירים בגילאים 12-34, יכולים להרוויח מהפרסום באינסטגרם.

מס' עובדות שכנראה לא ידעתם על האינסטגרם:

 

אינסטגרם היא הראשונה שהצליחה ליצור רשת חברתית חובקת עולם מאפליקציית צילום.

אינסטגרם פתרה את אחת הסוגיות המכבידות של זמננו: מה לעשות עם כל התמונות שמצטברות על הסלולר.

אינסטגרם היא הרשת החברתית המובילה בעולם לשיתוף תמונות וסרטונים עם מעל 800 מיליון משתמשים פעילים מידי חודש. בעזרת אינסטגרם, המשתמשים משתפים רגעים של החיים שלהם הכוללים תמונות, סרטונים וגם סטוריז (סיפורים).

אינסטגרם הנה הרשת החברתית המובילה בישראל ובעולם בקרב הצעירים, הצרכנים של המחר. ככזו, עסקים השואפים לגדול ולהתפתח ולשרת גם את הצעירים חייבים להראות בה נוכחות בדיוק כפי שהן מראות נוכחות בפייסבוק

אינסטגרם משמשת ככלי לא רק עבור משתמשים פרטים, אלא גם עבור עסקים. מכיוון שאינסטגרם היא חברה בבעלות פייסבוק, היא מאפשרת חיבור בין הפייסבוק שלכם לבין האינסטגרם שלכם. שילוב זה גם ברמה של משתמשים פרטיים וגם ברמה של משתמשים עסקיים.
אינסטגרם מאפשרת למותג להעביר מסרים רגשיים ולהתחבר לקהל היעד שלה באמצעים ויזואליים, שיש להם אפקטיביות גדולה על הרגש ועל אופן תפיסת המותג. תמונה אחת שווה אלף מילים, ובאינסטגרם, תמונה טובה שווה אלפי שיתופים.

פרופיל עסקי באינסטגרם יאפשר לכם לקבל נתונים וסטטיסטיקות לגבי החשיפות של הפוסטים שלכם, קהל העוקבים, שינויים עם הזמן, לחיצות על קישורים ועוד.


פרסום באינסטגרם – פרופיל עסקי באינסטגרם מקבל חשיפה בקרב 100% מהעוקבים בעמוד עם קידום באינסטגרם בחינם!

מעקב אחר מודעות וערכי ביצועים

1. ביוגרפיה עשירה יותר עם כפתורים ליצירת קשר – באיזור הביוגרפיה (או ביו Bio בקצרה) של הפרופיל העסקי תוכלו לכתוב תיאור ארוך יותר על העסק שלכם ממה שניתן לכתוב בפרופיל פרטי. בנוסף, לאיזור הביו תוכלו להוסיף כפתורים לגישה מהירה וישירה לכתובת הדואר האלקטרוני, מספר הטלפון שלכם או של העסק שלכם וכתובת העסק. כך שהעוקבים או הלקוחות שלכם יוכלו ליצור איתכם קשר בלחיצת כפתור.

2. צפייה בתובנות Insights (ניתוח ובקרה) – באמצעות אפשרות זו תוכלו לקבל הרבה יותר מידע ונתונים על הפוסטים ועל העוקבים שלכם. בחשבון עסקי תקבלו מידע מפורט אודות מספר הלייקים שהתמונות והסרטונים שלכם קיבלו, מספר התגובות שקיבלתם על הפוסטים שלכם, מספר הפרופילים ששמרו את הפוסטים שלכם, מספר הפעמים שצפו בפוסטים שלכם, מספר ההקלקות על הקישורים שפירסמתם ומספר הצפיות בפרופיל שלכם.
בנוסף, תוכלו לראות נתונים אודות הקהל שלכם כמו גיל, מין (זכר או נקבה) ומיקום, וכך תוכלו לדעת בידיוק אילו תמונות וסרטונים מושכים יותר לייקים וצפיות ואלו פחות, ומה בדיוק הקהל שלכם אוהב.
בדיקות A/B Testing, פעולות הוספה והסרה, עבודה בשעות ובימים מסויימים, מאילו סוגי מכשירים ועוד הרבה.

3. פרסום ממומן – כדי לקדם עסק, מותג או מוצר מסוים ולהגיע לכמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן אין ספק שצריך לפעמים להיעזר בקידום ממומן. חשבון אינסטגרם עסקי מאפשר לכם ליצור קמפיינים פרסומיים, להגדיר סכום כסף מסוים ולהגיע לכמה שיותר אנשים בזמן קצר. את הקמפיין הפרסומי שלכם תוכלו להפנות (טרגוט Target) לקהל מאוד ספציפי בגיל מסוים, אזור מסוים ואפילו למין מסוים (זכר או נקבה), ולקבל מידע ונתונים מפורטים של תוצאות הקמפיין.
תקציב גמיש – כדי לפרסם באינסטגרם, לא צריך תקציב חודשי עצום. גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לפרסם עם תקציבים של מאות ושל אלפי שקלים בודדים בחודש.

4. קישורים בסטוריז ומיקומי מודעות – אחד הפיצ'רים היותר פופולאריים שאנשים או עסקים אוהבים להשתמש בו בפרופיל העסקי הוא הקישור בסטורי. באמצעות הקישור הם מפנים את העוקבים שלהם לסרטונים ביוטיוב או לאתרים הקשורים בתמונה או הסרטון בסטורי. על מנת שהעוקבים יוכלו להיכנס לקישור הם יצטרכו להחליק את המסך כלפי מעלה בזמן שהם צופים בסטורי ולאחר מכן הם יופנו ישירות לאתר המקושר.

5. קהל יעד ענק – נכון ליוני 2018 לאינסטגרם יש 1 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.

6. מיקוד קהלי יעד – אינסטגרם מאפשרת מיקוד המודעות לקהל יעד ספציפי שהוא עשוי להיות הכי תואם ללקוח האידיאלי שלכם, אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, מין, תחומי עניין ועוד מגוון רחב של אפשרויות פילוח.

7. מגוון סוגי מודעות – אינסטגרם מאפשרת פרסום של מגוון סוגי מודעות, תמונות, סרטונים, טופס לידים, קרוסלה ואוסף.