קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים באינטרנט, השם הנפוץ הוא SEO.

היום כל בעל אתר צריך לדעת כי ללא קידום אתרים אורגני לא ניתן למצות את מלוא פוטנציאל הרווחים שטמון ברשת.

מחקרים רבים מראים שככל שהאתר שלכם מופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, כך גדלים הסיכויים שתנועת הגולשים לאתר שלכם תיהיה איכותית וגדולה יותר.

כאשר המצב בישראל הוא שלמעלה מ- 97% מהגולשים מחפשים כמעט כל דבר בגוגל, קידום אתרים בגוגל היום אינה פריבילגיה, כי אם כורח המציאות.

גם אם אתם בעלי תקציב נמוך, קידום אתרים אורגני מקצועי יכול להיות מאד רלוונטי עבורכם. אפשר לתקוף תחומים רבים היום בגישה יצירתית ולבחור את המלחמות בחכמה – וכך עדיין להנות מתנועה ממנוע החיפוש הגדול בעולם.

קידום אורגני הוא אחד מהכלים המומלצים יותר לשיווק אונליין, לקידום אורגני יש יכולת להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה והמודעות לעסק שלכם.

יתרונות הקידום האורגני

איכות הפניות

בשונה מהקמפיין הממומן, הפניות האורגניות בדרך כלל מגיעות באמצעות תוכן וכניסות, לגולשים בדרך כלל יש חיבור יותר טוב עם בית העסק, הרי הוא לא דחף להם מודעה פרסומית, עצם העובדה שהם הגיעו אליו משנה את אופי ואיכות הליד.

נוכחות של מותג

כאשר אתם מדורגים גבוהה בגוגל, העסק שלכם נתפס ברצינות.וזה אחד הדברים היפים באינטרנט – שגם עסקים קטנים יכולים לעקוף מפלצות, כלומר הדירוג של גוגל בדרך כלל מעניק לעסק שלכם רמת סמכות, מה שמאפשר לכם לזכות לחשיפות וכניסות איכותיות של משתמשים שסומכים על בית העסק שלכם.

קידום אורגני משרת
אותך לטווח ארוך

 

 

ככל שמקדימים להשקיע בתהליך של קידום אורגני בגוגל, כך תוכל לקצור את הפירות מוקדם יותר – ותוכל להנות מטראפיק אורגני על בסיס קבוע, שלא תמיד צריך לשלם עליו הון תועפות לאורך זמן.

להופיע בדיוק מתי
שהקהל מחפש אותך

 

 

הופעה בתוצאות האורגניות בגוגל היא ממש כמו להכות בברזל בעוד הוא חם. המשמעות של להופיע ראשון, או בין הראשונים בגוגל (בדגש על התוצאות האורגניות), היא אדירה לכל עסק.

מקור התנועה הגדול
בעולם – 68%!

 

 

מחקר מבית Conductor שבדק נתונים של מעל 310 מילון גולשים ובכמה עשרות אתרים, מצא כי 68% אחוז מהטראפיק הכולל – מגיע מהאורגני. העסק שלך לא באמת יכול להרשות לעצמו לא ליהנות מהתנועה הזאת, נכון?

עבור 97% מהישראלים, האינטרנט מתחיל בחיפוש בגוגל.

לכן, היכולת להביא את האתר שלכם למקום גבוה בתוצאות החיפוש, הוא קריטי להצלחה העסקית שלו.

קידום אורגני בגוגל נותן חשיפה יומיומית וממוקדת של האתר בדף תוצאות החיפוש של גוגל, והגדלה משמעותית של כמות המבקרים באתר שלכם. כאשר התהליך נעשה באופן יסודי ובאופן עקבי, תוצאות החיפוש (במושגים הרלוונטיים לאתר או למוצר שלכם), תמקם אתכם בראש רשימת החיפושים.

מה כוללות פעולות קידום אתרים אורגני?

כאמור, קידום אתרים אורגני הוא שם כולל למגוון פעולות, אולם ניתן לחלק אותם באופן כללי לשני חלקים: מצד אחד ביצוע שינויים באתר עצמו (מה שמכונה קידום אתרים On-Page), כלומר שיפור ההתאמה שלו לאלגוריתם של מנועי החיפוש; ומצד שני ביצוע פעולות שונות מחוץ לאתר (קידום אתרים Off-Page).

 

מבין הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני מנצח:

לסיכום

כשמדברים על קידום אורגני מדובר במכלול רחב של פעולות, נתונים ותובנות, שבסופו של דבר מביאות אתר אינטרנט למיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים.

העובדה שמיקום גבוה בתוצאות החיפוש עשוי להביא בסופו של דבר להגדלת שורת הרווח של אתר אינטרנט מביאה לכך שיש הרבה פוטנציאל, ידע ופרקטיקה בתחום של קידום אתרים אורגני. המטרה היא לשפר את מיקומו של אתר בתוצאות חיפוש באופן איכותי וטבעי (או לפחות שייראה טבעי למנועי החיפוש), ולא באופן מלאכותי או ממומן.

מעטים העסקים שלא צריכים קידום אורגני, הוא בעצם אחד התחומים המאתגרים ביותר באינטרנט, התחום מגוון ומשתנה בכל כמה זמן, היום, חייבים לעשות את הקידום עם חברה שיודעת לאן היא מובילה אותך ומה היא עושה.

אנחנו נלחם עבורך להיות במקום ראשון