בניית חנות וירטואלית

מסחר אלקטרוני ובשמו המוכר E-commerce הוביל בשנים האחרונות למהפכה בסדר גודל עולמי בכל הקשור למסחר, ולמסחר אלקטרוני בפרט. וכיום מחזיק בנתח שוק גדול בעולם הדיגיטלי ואף הוביל למצב שבו עסקים נסגרים לטובת בניית חנות אינטרנטית/וירטואלית.

שנת 2018 הסתכמה ב-שיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16 מיליארד ש״ח, כאשר 65% מתוך הסכום הגדול הזה הן קניות של ישראלים באתרים בחו״ל. שוק המסחר המקוון בישראל צומח בקצב של 20%-30% ואנחנו מבין המדינות המובילות בעולם בהיקף הקניות באינטרנט גם בחישוב לפי נפש וגם במספרים אבסולוטים.

האינטרנט כיום מהווה פלטפורמה מעולה לבניית חנות וירטואלית, בין אם יש חנות "אמיתית" ובין אם לא. האינטרנט הוא מרחב אינסופי של אפשרויות!

חנות וירטואלית נגישה מכל מקום, בעולם או בארץ, וגם אם הקונה הפוטנציאלי והחנות נמצאים בשני קצוות שונים – הוא יכול לקנות ללא מאמץ וללא שום חשש, רק לחיצה על כפתור ה"אישור" והעסקה בוצעה. עולם הצרכנות שינה את פניו וכיום רכישה וירטואלית היא אחת הדרכים המרכזיות לבצע קניות, ובהתאם לכך – אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו לוותר על ההזדמנות להפוך לשחקן משמעותי בעולם הקניות ברשת.

מעוניינים לשפר את הכנסות העסק שלכם?

חולמים על אתר מסחר אלקטרוני ( חנות וירטואלית ) משלכם בה תוכלו למכור ולשווק מוצרים ושירותים בארץ ובחו"ל?

מעוניינים לשפר את הכנסות העסק שלכם?
חולמים על אתר מסחר אלקטרוני ( חנות וירטואלית ) משלכם בה תוכלו למכור ולשווק מוצרים ושירותים בארץ ובחו"ל?

בניית חנות אינטרנטית פותחת את הדלת למסחר עם גולשים ממדינות ברחבי העולם ולבצע רכישות בכל רגע נתון. בניית חנות אינטרנטית לעסק תוכל לשפר באופן משמעותי את הכנסות העסק שלכם ואף להעלות את כמות מאגר הלקוחות שלכם. בניית חנות אינטרנטית עונה על הצורך בקיצור זמנים הן עבור המוכר והן עבור הקונה. בניית חנות אינטרנטית תיצור עבור העסק או המותג שלכם חשיפה שלא הייתם יכולים להגיע אליה בעזרת חנות רגילה. קידום החנות שלכם באינטרנט תוביל את העסק שלכם להישגים שלא דמיינתם.

בניית חנות אינטרנטית כוללת
מגוון רחב של יתרונות לעסק שלכם

בשורה התחתונה:
בניית חנות אינטרנטית , בניית חנות וירטואלית
זוכה ליותר חשיפה ופרסום, עולה פחות משמעותית ונוחה לשני הצדדים בעסקה הן למוכר והן לקונה.

אז מה צפוי לנו במסחר האלקטרוני
בשנים הקרובות?

בשנים הקרובות נראה יותר ויותר עסקים נכנסים במלוא הכוח לפעילות מלאה של מכירה באינטרנט. כיום כ-50% מגופי המסחר בישראל פעילים באונליין וחלק יחסית קטן מהעסקים הקטנים והבינוניים, ועבור אלה שמוכרים באינטרנט, המכירות מהוות חלק מהותי בהכנסה של העסק.

ישראל הופכת להיות מעצמת צרכנות בעולם הדיגיטלי, ואנחנו נשענים על 3 צירים מרכזיים בדרך לשם. הקונים הישראלים, המוכרים הישראלים והטכנולוגיה שמפתחים מפה ומשמשת את ענקי המסחר באינטרנט.

זה יותר פשוט ממה שנראה לך, חנות וירטואלית תזניק את המכירות שלך!

חלק ממגוון האפשרויות שיהיו לך בחנות הוירטואלית:

מערכת ניהול מלאי

התממשקות למערכת המאפשרת לנהל ולעלות מוצרים בצורה חכמה, לעקוב אחר מלאי ולנהל את הצגתו

רספונסיביות

חנות וירטואלית המתאימה עצמה באופן אוטומטי לכל מסך (נייד, טאבלט, נייח ועוד)

מערכת קופונים

מערכת הנפקת קופונים משוכללת המאפשרת ליצור קופונים מורכבים כמו אחוזי הנחה, מחירי הנחה , מבצעי 1+1 ועוד אפשרויות רבות

חלוקה לקטגוריות בדף ראשי

הצגת מס' מוצרים מכל קטגוריה בדף הבית עם כותרת הקטגוריה המאפשרת הצגה מושלמת של המגוון בחנות

עדכון גורף

עדכון גורף של מחירים ועלויות משלוח לקבוצת מוצרים ע"מ לחסוך זמן יקר)

עיצוב קטלוג מכירה

עיצוב קטלוג מוצרים בהתאמה לעיצוב האתר ומוצרי החנות

אפשרויות משלוח בהתאמה אישית

תיאור מפורט למוצר

לכל מוצר ניתן להוסיף תיאור מקוצר ותיאור מפורט ע"מ ליידע את הגולש בכל הפרטים על המוצרים

הזמנה טלפונית

ניתן לבצע הזמנה למוצרים ולשלם ע"י טופס הזמנה טלפונית)

הוספת סקריפטים

ניתן להוסיף את כל סוגי הסקריטים בקלות בלחיצת כפתור

אופטימיזציה SEO

שליטה מלאה על כל הכלים לצורך קידום בגוגל, אפשרות הגדרה לכל דף ומוצר Title Keyword Description

מערכת ניהול הזמנות

אפשרות לעדכן במערכת ניהול התוכן את סטטוס ההזמנה של הלקוח ( בביצוע, הזמנה נשלחה, הזמנה סגורה ועוד..) בנוסף, לשלוח ללקוח מייל עם עדכון הסטטוס

  • עגלת קניות או סל קניות – עגלה וירטואלית באתר, שמציגה את רשימת המוצרים אותם רוצה הגולש לרכוש, כמויות ומחיר משוקלל סופי (כולל הנחות ומבצעים וכן עלויות משלוח). בעגלה ניתן לשנות את הכמות הנרכשת של כל מוצר או להסיר מוצרים שנוספו בטעות. עם אייקון של עגלה בכל דפי האתר/ חנות.
  • סטטיסטיקת רכישות – אפשרות הצגה פשוטה במערכת הניהול של סטטיסטיקות כגון: כמות הצפיות בכל מוצר, כמות הרכישות, אחוז הרכישה וכו'.
  • דוחות תקופתיים בהתאמה אישית.
  • הפקת חשבוניות דיגיטליות.

רוצים להתחיל תהליך מנצח לבניית חנות וירטואלית
החל מאיפיון ועד להשקה ועליה לאוויר?

אז דבר ראשון, נזמין אותכם אלינו לכוס קפה ועוגה ממש טעימה!

אתם בטח שואלים את עצמכם למה?

כי זהו השלב החשוב ביותר! השלב בו אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני.

זה בדיוק השלב לשפוך הכל: כל הרצונות, הציפיות, המחשבות, התקוות, איך זה אמור להיראות לדעתכם ואיך אסור שזה יראה לדעתכם. שלב האפיון וההקמה הוא השלב האקוטי ביותר בתהליך.

עיצוב ומיתוג החנות הוירטואלית ע"י עיצוב גרפי מקצועי המבוצע על ידי אנשי מקצוע המבינים את הצרכים שלך ומדברים בשפה שלך. ויחד, נחליט על ההשראות המשפיעות על האתר, ננתח את מאפייני החברה, נגדיר את ערכת הצבעים והגוונים המתאימה, את הפונטים האידאליים, את חווית המשתמש הרצויה ואת הכלים להשגת כל אלו.

בתום תהליך העיצוב אתם מקבלים מספר סקיצות רלוונטיות ובוחרים את האופציה המתאימה לכם יותר מכל.

הקמה ובניית החנות – עם צוות המפתחים שלנו תוכלו להפוך כל וויז'ן למציאות של ממש. מבלי להתפשר על איכות, או על זמני ביצוע, מבלי לוותר על ההנאה והיופי המצויים בחוויה של פיתוח המותאם לצרכים האישיים של בעלי האתר והעסק שלכם. תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובהתאמה אישית לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח, יחד נוכל להפוך את החלום שלכם למציאות אמיתית! ברמה שאין שניה לה!

הלבשת החנות – כאן אנחנו יוצרים את כל הדפים של החנות לפי הפריסה שהוחלט עליה מראש, מחברים את החנות לגוגל אנליטיקס ומחליטים על הקישורים הרלוונטיים, מחברים לכל הרשתות הרצויות, מגדירים מאפיינים אחרונים, מחברים לכל האפליקציות המתאימות ומחברים להגדרות הניהוליות הרלוונטיות ללקוח לפי בקשות והתאמות לצרכים הייחודיים של האתר עצמו.

השקת החנות ועליה לאוויר – זהו בדיוק השלב בו אנחנו בודקים יחדיו את כל מה שעוד לא בוצע רגע לפני שאנחנו עולים עם האתר לאוויר. זהו שלב סופר חשוב בו מתבצעות בדיקות QA, בד בבד עם החלטות על אסטרטגיות פעילות שונות, על אופן ההתנהלות הנכון בעתיד ועל האופי הרצוי של האתר.

בשלב זה נבדוק כי האתר אכן עולה ומופיע כמו שצריך בכל הדפדפנים באשר הם, בלי בעיות ובלי עיכובים. אנחנו עושים את המקסימום שאנחנו יכולים כדי להביא את האתר להיראות בדיוק כמו שאתם ראיתם אותו בדמיונכם בשלב ההתחלתי.