אתר תדמיתי לעסק
הוא למעשה "הפנים" של העסק ברשת.

אותם "פנים" עשויות להיחשף בפני מיליוני גולשים בארץ ובעולם!

אתר אינטרנט הינו ללא ספק הכלי השיווקי והתדמיתי מספר 1 של כל חברה כיום. הרי הדבר הראשון שאנחנו עושים על מנת לברר מידע או להתרשם מכל חברה שהיא, הוא להיכנס לאתר הבית של אותה חברה. לכן, היום יותר מתמיד חשוב מאוד לשמור על תדמית חיובית בעיני לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים. חשוב לזכור שהרושם הראשוני אותו ניצור ללקוח פוטנציאלי בעת כניסה לאתר הבית שלכם, ילווה אותו עד לקבלת ההחלטה האם ליצור עמכם קשר או לא! לכן, אנא הקפידו לעשות אתר בית מושקע, חכם ומכובד לחברה שלכם על מנת לשדר מסר חכם וחיובי לאנשים שמבררים עליכם.

בניית אתרי תדמית בראש ובראשונה מציגה את המותג שלכם בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כאשר עיצוב האתר, הצורה בה הוא בנוי ואפילו מהירות הטעינה שלו, יכולים לשדר ללקוחות שלכם מידע חיוני ביחס לטיב המוצרים שאתם מספקים. לכן, אנו מתמחים במתן שירותי בניית אתרי תדמית במגוון עיצובים ייחודיים, תוך כדי הקפדה על כתיבת קוד נכונה ואיכותית, אספקת מערכת ניהול תוכן ותכנים שעברו אופטימיזציה למנועי חיפוש.

אתר תדמית הוא למעשה חלון הראווה של העסק שלך באינטרנט ולפיכך יש לו תפקיד מכריע ביצירת הרושם הראשוני שהלקוחות שלך יקבלו כאשר הם באים איתו במגע בפעם הראשונה דרך הרשת.

התהליך

איפיון

אפיון ומחקר. כשלב ראשון לבניית אתר אינטרנט, נרצה לקבל תמונה ברורה של צרכי הלקוח וכל דרישות הפרויקט. לכן נדאג לבדיקת שוק מתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית ועיצוב ממשק משתמש.

עיצוב

עיצוב UI וקריאטיב. תוך כדי שמירה על הערכים של המותג, נדאג לקריאטיב אש ועיצוב כל תבניות האתר. עיצוב ממשק משתמש (UI) וחוויית משתמש (UX) ייחודית שישאירו חותם חיובי כל גולשי האתר.

פיתוח

עכשיו שיש לנו עיצוב אהוב ומאושר לכל תבניות האתר, נתחיל בפיתוח האתר. בניית אתר בשיא קדמת הטכנולוגיה. אתר דינאמי עם דגש על מהירות טעינה במהירות האור. איחסון אתר בשרתים מהירים ומאובטחים.

בדיקות

בדיקות QA לכל עמודי האתר, כך שהאתר יראה בדיוק כמו הסקיצות ויעבוד בדיוק לפי כל דרישות האפיון. פיקסל פרפקט, כלומר שכל פיקסל בכל האתר יהיה במקום בכל הרזולוציות מסכים (דסקטופ/נייד/טאבלט/מובייל).

עולים לאוויר

איזה כיף, עולים לאוויר ! מעלים את האתר החדש לדומיין הסופי. בדיקות אחרונות שהכל מושלם ! ונהנים מאתר אינטרנט פולפאוור להרבה שנים קדימה.

מטרות אתר תדמית

אז מה כולל בניית אתר תדמית:

1

התאמה מלאה למנוע החיפוש של גוגל

2

עיצוב מותאם למכשירים ניידים Responsive Design

3

מערכת קלה וידידותית לניהול התכנים באתר

4

עיצוב גרפי ייחודי בהתאמה
אישית

5

ליווי אישי ממיטב המומחים
בתחום

6

אפיון מקצועי ומקיף הכולל בירור צרכים