קידום ממומן בגוגל

במשך השנים, התפתחות טכנולוגית הובילה אותנו, הצרכנים, לחיבור כמעט אינסופי לאינטרנט ושימוש בלתי פוסק בעולם הדיגיטל.

פרסום במדיה הישנה נדד עם השנים יותר ויותר לעולם השיווק הדיגיטלי ובעצם שינה את חוקי המשחק.

הפרסום באינטרנט מאפשר למפרסמים לעקוב אחר נתונים שמעולם לא היו קיימים במדיות הישנות נתוני צפיות, הקלקות, מעורבות, הרשמה וכו'..

תוך ניתוח התנהגות הצרכן החדש, פותחו מספר רב של אסטרטגיות חדשות לפרסום שלא היו יכולות להיות זמינות בגלל פערים טכנולוגיים בעיקר אל מול המדיות הקלסיות.

קידום ממומן מאפשר לך, כבעל עסק, לחשוף את שירותיך ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי בעלות נמוכה יחסית תוך כדי מדידה רציפה של התוצאות וניתוח הנתונים לשיפור.

גוגל, החברה שאחראית על מהפכת החיפוש וזמינות המידע באינטרנט, רואה בפרסום באינטרנט כערך עליון בשיווק עסקים.

לאחר שנים של פיתוח הענף, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת הבנת התנהגויות חדשות – קידום ממומן בגוגל נחשב היום לזירה עיקרית בתחום, והיא אחת משיטות הפרסום המובילות בעולם האינטרנט כבר קרוב ל-2 עשורים.

מיליוני אנשים מחפשים מדי יום בגוגל אחר מוצרים או שירותים שונים, הצגת מודעות פרסום בגוגל מאפשר לכם לקבל חשיפה רבה ללקוחות פוטנציאליים ע"י ניהול קמפיין ממומן מקצועי והצגת מודעות פרסום מתקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל.

קידום ממומן בגוגל אדס נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר להגעה
ללקוחות חדשים ברחבי האינטרנט. יעילות הפלטפורמה נובעת ממספר סיבות עיקריות:

מנוע החיפוש הגדול בעולם

גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול והמצליח ביותר. בגלל הצלחתו וכמות הגולשים שעוברים מדי יום, ניתן לבצע ניתוח נתונים מאוד רחב וללמוד בקלות יחסית על התנהגויות הגולש הממוצע.

מדידת תוצאות

מערכות הפרסום של גוגל (Google Ads) בנויות על דיווח מספרי, שקיפות ואמינות. ניתוח אנליטי מעמיק ויסודי של ביצועי קמפיין הפרסום על מנת למקסם את תקציב הפרסום בגוגל כדי שניב יותר פניות. מדידה מדויקת של תוצאות הפרסום מאפשרות לנו להעריך את התרומה של כל קמפיין לכל מטרה עסקית.

תקציב מתאים לכל עסק

השליטה בעלויות הפרסום נמצאת אצלכם ואין תקציב מינימלי. התשלום מתבסס על שיטת ה-PPC (תשלום עבור קליק) המאפשר שליטה מקסימלית בהוצאות הפרסום, בכל רגע נתון תוכל לשנות את התקציב היומי בהתאם למה שנוח לך.

הנכסים של גוגל

לא מדובר בפרסום מודעות בעמודי החיפוש של גוגל בלבד, לגוגל יש מספר גדול של שותפי פרסום ונכסים נוספים (YOUTUBE, GMAIL, PLAY STORE, אפליקציות ועוד).

פרסום חוצה מכשירים

בין אם מדובר במחשב במשרד, בטלוויזיה בסלון הבית או במכשיר הסמארטפון של הגולש – בעידן של היום חשיבות הזמינות של פרסום בכל מכשיר, מסך ודפדפן – חשובה מכל! כעת יש את הכלים להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלהם, בכל מקום.

תוצאות פרסום מיידיות

להבדיל מערוצי שיווק אחרים, פרסום בגוגל אדוורדס יכול להניב תוצאות כבר מהיום הראשון בו הקמפיין פועל – וזהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של השיטה.

מיקוד אופטימלי לקהל יעד שלך

מודעות הפרסום בגוגל יחשפו רק בפני אנשים רלוונטיים שמחפשים את השירות / המוצר שלך.

הצלחות הפרסום בגוגל

הקטנת עלות ההמרה היחס שבין עלות ההגעה ללקוח לעומת ההכנסה

גידול בלקוחות חוזרים לקוח שקנה בעבר לפעמים "שוכח" שיש לו ספק ואנו דואגים להחזירו

שיפור יחס המרה הגדלה משמעותית בין היחס שבין עלות ההגעה ללקוח לעומת ההכנסה

הגדלת כמות הפניות

תרומת הקידום הממומן בגוגל

בין אם המטרות העסקיות של האתר הן חשיפה ברמה גבוהה למיתוג, העלאת מודעות בקרב קהל היעד למוצר או שירות או מבצע לוהט ומוגבל בזמן, קידום ממומן בגוגל יכול לסייע לכם בהשגתן. השגת יעדים עסקיים באמצעות בניית אסטרטגיה פרסומית בגוגל מורכבת ממגוון סוגי קמפיינים לכל מטרה עסקית, התוכנית נבנית ביחד איתך ובהתאם למטרות העסק – מיתוג, החדרת מוצר, הגדלת כמות לידים / טלפונים / ביקורים / רכישות וכל סוג יעד אחר.

קמפיין ברשת החיפוש

אנשים מחפשים בגוגל אחרי מוצר / שירות כלשהו, גוגל מאפשרים למפרסמים

להציג מודעות פרסום בגוגל רק עבור אנשים רלוונטיים שיש להם צורך ממשי. גוגל לא גובים כסף על הצגת מודעות הפרסום אלא רק אם אותו אדם שחיפש אחר המוצר / השירות מוצא לנכון ללחוץ על המודעה שלך. כאשר גולשים יחפשו את מה השירות שלכם, אתם תהיו שם. בין אם המטרה היא יצירת לידים כתובים, התקשרות לבית העסק, הגעה פיזית או כל מטרה עסקית אחרת – רשת החיפוש של גוגל נחשבת למקום הכי טוב למצוא אתכם כאשר מחפשים את השירות שלכם.

קמפיין ברשת המדיה

רשת המדיה של גוגל (GDN – Google Display Network), פרסום ברשת

המדיה מעניקה דרך נוספת להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים בעזרת הצבת מודעות פרסום באתרים רלוונטיים. פרסום באתרים הכי גדולים בארץ ובעולם עם באנרים מעוצבים בעלי מסר ייחודי. מתבסס על מנוע הקהלים של גוגל ועל מיקוד לפי נושא ו/או מילות מפתח בדפי האתרים. מתאים לכל מטרה – החל ממיתוג בית העסק ועד ליצירת לידים ומכירות אונליין. המערכת עובדת לפי הגדרות מתקדמות של פילוח דמוגרפי, גאוגרפיה, תחומי עניין ועוד… בנוסף המערכת תתאים בצורה אוטומטית את מודעות הפרסום שיוצגו לגולש בהתאם להרגלי הגלישה שלו ובהתאם לאתר שהוא גולש בו כרגע. היתרונות של פרסום ברשת המדיה של גוגל היא הגדלת מודעות למותג שלך וגידול במכירות.

קמפיין תוכן ממומן – CONTENT

שימוש באלגוריתם השפה המהפכני של גוגל. פרסום בתוך כתבות תוכן קשורות

לגולש או לנושאי הכתבה.

קמפיין REMARKETING

קמפיין Remarketing בגוגל או בשמו העברי "שיווק מחדש" הוא קמפיין גוגל בו אנו

"רודפים" אחרי גולשים שביקרו באתר העסק בעבר, גוגל מאפשרת לנו להציג מחדש את האתר בשתי דרכים עיקריות: GDN – Google Display Network – רשת המדיה של גוגל RLSA – Remarketed Lists for Search Ads – שיווק מחדש ברשת החיפוש של גוגל פרסום לגולשים שכבר ביקרו באתרכם בעבר ורדיפה באמצעות מודעות באתרי האינטרנט, באפליקציות ובסרטוני יוטיוב במטרה אחת – להחזיר את הגולש לאתרכם ולבצע פעולה שתגדירו.

קמפיין מיילים – GMAIL

פרסום ללקוחות פוטנציאליים בתוך תיבת ה-Gmail שלהם באמצעות מודעות מסוג

 מייל פרסומי המאפשרות חשיפה של השירותים שלכם בצורה אישית.

קמפיין לוקאלי (מקומי) – MAPS

שימוש במפות של גוגל, מיקום גיאוגרפי ומיקום בית העסק לצורך יצירת ניווטים והתקשרות

לבית העסק.

קמפיין קניות – SHOPPING

הגדלת נפח המכירות באינטרנט באמצעות פרסום מוצרים המבוסס מילות מפתח

תחומי עניין והרגלי גלישה של הגולש. השפעה על מסע הקנייה של הגולש ברחבי האינטרנט.

קמפיין ביוטיוב (וידאו)

גוגל מאפשרת לעסקים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם גם בעזרת סרטוני וידאו

 ב- YouTube ובאתרים שותפים. קמפיין פרסום ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מודעות וידאו, בזמן שהם צופים בסרטונים ב-Youtube או מחפשים סרטונים ב-Youtube – תשלום רק כאשר מתבצעת צפייה במודעה. גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות פרסום וידאו ביוטיוב.

קמפיין לאפליקציות – APP'S

לפרסם אפליקציה ל-iOS או ל-Android בחיפוש בגוגל, ב-Youtube וב-Google Play

להגיע לגולשים שמתעניינים באפליקציות כמו שלכם.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

אם משווים על קצה המזלג בין 2 השיטות – פרסום בגוגל, או קידום ממומן בגוגל, היא השיטה המהירה ביותר להביא לקוחות – אפילו מהיום למחר, וזהו אחד היתרונות הבולטים שלה. לעומת זאת, קידום אורגני זה תהליך שללא ספק טומן בחובו יתרונות משמעותיים, אך לוקח זמן רב ברוב המקרים (בין חצי שנה לשנה נדרשים על מנת לראות תוצאות משמעותיות), דורש השקעה של כתיבה, יצירת קישורים, אופטימיזציה בלתי פוסקת ועוד. לכן, בעלי עסקים שרוצים לקבל לידים ו/או מכירות כמה שיותר מהר, ועל הדרך להרגיש את השוק ואת קהל היעד שלהם – מוטב כי יבחרו בערוץ של פרסום בגוגל, שכן זהו האפיק המהיר ביותר לקבל תנועה לאתר או לעמוד נחיתה.

לסיכום,

האם קידום בגוגל מתאים לעסק שלכם?

ברוב המקרים התשובה לשאלה הזו היא כן.

כל עוד אתם בטוחים שאנשים אכן מחפשים את המוצר או השירות שלכם ברשת, לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים עבור עסקים בכל הגדלים.

ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל דורש ידע, ניסיון ומקצועיות בכדי למקסם את תקציב הפרסום ולהביא לביצועי קמפיין מקסימליים.

קידום ממומן בגוגל מתאים מאוד לקידום עסקים!

מומחי הפרסום שלנו יספקו לכם שירות מקצועי ומעקב וליווי יומי צמוד בניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל וקבלת תוצאות מקסימליות והשגת יעדי הקמפיינים.

בעקבות הפרסום בגוגל: