למה כדאי לפרסם ביוטיוב

אתר הסרטונים יוטיוב נחשב לאחד האתרים הפופולריים בעולם והוא נמצא במקומות הראשונים בדירוג כניסות גולשים בכל העולם, לצד פייסבוק ומנוע החיפוש של גוגל. בדומה לפרסום בגוגל, גם ביוטיוב ניתן ליצור קמפיינים ולנהל מודעות פרסום שיופיעו לצד הסרטונים ובמהלך הקרנת הסרטון. זאת לצד העלאת סרטונים שיווקיים שונים וניהול של עמוד פרסום ביוטיוב.

כמו מנוע החיפוש של גוגל, גם יוטיוב הוא מקום שאליו נכנסים מיליוני אנשים בכל רגע נתון. מי שמפרסם ביוטיוב חושף את התכנים שלו לקהילה עצומה של גולשים שיכולים להיחשף בכל רגע נתון לקמפיין הפרסומי. בנוסף, יוטיוב מקלה על המפרסמים באתר כשהיא מאפשרת לנהל את מודעות הפרסום באופן עצמאי, ממש כמו שיטת הפרסום של גוגל. באמצעות פרסום ביוטיוב אפשר להגיע לקהל יעד ממוקד, שמחפש תכנים לפי מילות מפתח מסוימות, למקד את החשיפה לפי הקשר לנושא ולנהל בעצמנו את הקמפיינים.

קידום ביוטיוב – חשיפה גדולה, מחיר קטן

פרסום ביוטיוב ושיווק ביוטיוב הינם פתרונות מושלמים לעסקים שרוצים לקבל חשיפה גדולה מאד בעלות נמוכה מאד על פי מחקרים רבים שבוצעו בעולם, חוקרים רבים הגיעו למסקנה אחת ברורה – סרטונים מוכרים טוב יותר מטקסט או תמונות.

הפרסום ביוטיוב עובד

הנכס הדיגיטלי השני בגודלו כיום הוא יוטיוב אחרי פייסבוק האוכלוסייה הייחודית שלו הופכת אותו לכזה. החיפושים שאנשים מבצעים ביוטיוב הינם למעלה מ 70 מיליארד, נתון המדרג את יוטיוב למקום שני בעולם. ״חיפוש וידאו״ כוללת שוני בהתנהגות ובאופי החיפושים המסורתיים של טקסט ולכן החיפושים האלו יכולים להניב לבעל העסק ערך רב ע״י פרסום ביוטיוב עם הפצת מסר בתוך הסרטון.

היתרונות בפרסום ביוטיוב

כאמור, יוטיוב הפך בתוך פרק זמן קצר יחסית לקהילה הגדולה ביותר בעולם לשיתוף סרטוני וידאו הגידול מציע מגוון יתרונות גם למשתמשים וגם למפרסמים

01
גישה לקהילה שנייה בגודלה בתוכן מעמיק שהמשתמשים שלה צורכים
02
מגוון אפשרויות העברת המסר השיווקי ולהגן על המותג שלכם
03
פלטפורמה של גוגל המאפשרת העברת הפרסומת שלכם בקלות וללא מסננים או מתווכים נוספים
04
המיקוד לפי מילת מפתח או לפי הקשר
05
מיקוד לפי גיל, מין, מיקום והעדפת שפה

לסיכום,

פלטפורמת יוטיוב מהווה אפיק שיווקי מצוין בעבור לא מעט עסקים ואנשים שמעוניינים להגיע לחשיפה רחבת היקף. באמצעות רכישת שירותים ייעודיים ליוטיוב, כמו קניית צפיות, מנויים, לייקים, שיתופים ותגובות, ניתן למקסם את יכולות הפלטפורמה, להעלות את כמות העוקבים האורגנית ובכך להוביל את הפרופיל העסקי להצלחה