טוויטר היא כר פורה לעסקים, חברות ואנשי שיווק המעוניינים לדעת בזמן אמת על טרנדים חדשים כל הזמן, הקמה וניהול פרופיל עסקי בטוויטר תסייע רבות לפתח ולשמור על הקשרים עם לקוחות החברה ולהיחשף לגולשים המתעניינים במוצרים או בשירותים שהעסק שלך מציג והטוויטר משמש עבורם מקור מידע נאמן.

וזאת בדיוק..

הסיבה שבגללה אתם צריכים להיות בטוויטר. כיוון שמדובר בכלי נהדר לבניית קהילה, יצירת נפח שיחה והתקשרות עם קהל חכם אשר יעריך את האינטראקציה איתכם.

טוויטר היא פלטפורמה מצוינת לקידום מוצרים ושירותים לעסקים, טוויטר משמשת בעיקר כערוץ משלים לכלל הפעילויות השיווקיות שלך ברשת האינטרנט.

טוויטר הוא כלי מצוין לעסקים גדולים כקטנים לשם יצירת קשרים עסקיים. קשרים עסקיים אלו מסייעים לנו בקידום אתר החברה/העסק במנועי החיפוש ובערוצי שיווק נוספים שתורמים לחשיפה ברשת.

למה לפרסם מהם היתרונות של טוויטר לעסקים??

01
קישור בין עסקים ללקוחות בזמן אמת.
02
שיתוף מידע מהיר על ידי שימוש בטוויטר לשם הגעה לאנשים המעוניינים במוצר או בשירות מוצע, לשם איסוף מידע מהיר ומיידי אודות המותג.
03
מתן מענה מהיר בזמן אמת ויצירת שיח עם הצרכן.

בעזרת הטוויטר, עסקים כיום יכולים לעקוב אחרי דעותיהם של צרכנים/לקוחות להפיק לקחים, לספוג מידע ולשפר את תחושת הלקוח. ניהול נוכחות נכונה בטוויטר, ניטור ומעקב אחר הציוצים ברשת, יחזקו את מערכת היחסים בין העסק ללקוח וללקוח הפוטנציאלי. שיווק בטוויטר על ידי ציוצים קצרים של תכנים בעלי ערך ואפילו לינקים מעניינים מאתר העסק, יוצרת מערכת יחסים עם הגולשים שאף עשויים להיכנס לאתר ולעתים לצייץ את הלינקים שלכם בטוויטר שלהם. זו הדרך לגעת בקהל היעד, ואם הקהל יאהב את אשר צייצתם – הוא יעביר את זה הלאה…

כמו בכל רשת חברתית, גם בטוויטר יש לדאוג לעדכן את קהל העוקבים בתדירות קבועה תוך שמירה על מסרים רלוונטיים. מענה לשאלות עוקבים ושמירה על יחס אישי, יקדמו אתכם בדרך למטרה.

היתרון הבולט והמשמעותי ביותר בטוויטר הוא היכולת לנטר את דעת הקהל ולהגיב במהירות כשאדם מזכיר את שם המותג הן לטוב והן לרע.

בטוויטר כיוון שהפיד מתחלף לעתים קרובות הפרסום מתאים יותר למודעות לטווח קצר, הגדלת חשיפה למוצר חדש והגדלת מספר העוקבים למותג. הפרסומים מתחלקים לציוצים ממומנים, טרנדים ממומנים, וחשבונות ממומנים וקמפיין לטווח קצר. המודעות של טוויטר.

זהו הכלי המושלם שמשלב גם יכולות שיווק אפקטיביות
לעסקי B2B וגם לפרסום לקהלים רחבים עבור חברות B2C.

אפשרויות הפילוח בפייסבוק

הגדלת ה-Awareness:
להרחיב את הקהילה סביב המותג

אופציות הפרסום בטוויטר מאפשרות לייצר עבור החברה קהילה אורגנית ומדויקת עבור פרופיל החברה. פרסום החשבון בטוויטר, כמו גם ציוצים ספציפיים, לקהלים שעדיין לא עוקבים אחריכם והם רלוונטיים למותג, יכולים להיות אפקטיביים במיוחד בטווח הארוך.

הגדלת ה-Engagement:
ליצור קשר עם הקהילה באמצעות תוכן

תוכן איכותי ובעל ערך הוא המפתח לבניית מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים בטוויטר. הדרך הטובה ביותר לשמור על רמת Engagement גבוהה של הקהילה עם המותג היא לתת לאנשים את הציוצים שהם רוצים. תוכן עשיר מסוגים שונים (מצגות, סרטונים, מאמרים וכד’), שנותן להם ערך אמיתי ומייצר

הגדלת ה-Conversion:
להשיג יותר לידים באמצעות הפרסום

אופציות הפרסום בטוויטר הן מועילות במיוחד בגיוס לידים (Lead Generation) מתוך הפיד של הגולש, באמצעות ציוצים הכוללים את כלי ה”כרטיסים” (Lead Generation Cards). אלו ציוצים מיוחדים, שניתן להשתמש בהם גם באופן אורגני וגם בקידום הממומן, הכוללים כפתור הנעה לפעולה. לחיצה עליו תוביל את הגולש להשאיר בלחיצת כפתור פשוטה את פרטיו האישיים.

בנוסף, הטוויטר משמש לבמת נאומים וירטואלית של ממש, בה כל אחד יכול להביע עמדתו בנושאים מסוימים, להביע תמיכה באוכלוסיה שחוותה אסון או לדווח אודות סקופ מרעיש. הרלוונטיות לטרנדים ולנושאים מדוברים בטוויטר הינה עצומה, שכן ברגע ותצליחו למשוך את העוקבים שלכם ואת הקהל הרלוונטי עם תוכן שרלוונטי לרגע נתון- כך הוא ימשיך לנהל אינטרקציה עם התוכן שלכם.

הידעתם?

טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות החמות והמעניינות ברשת.

עם יותר מ-300 מיליון משתמשים ברחבי העולם ולמעלה מ-20 אלף משתמשים ישראלים.

65.8% מהחברות בעולם משתמשות בטוויטר כדי לקדם את העסק שלהם.

משתמשים בו 302 מיליון גולשים ששולחים 500 מיליון ציוצים ביום, והוא נחשב לאתר ה-11 הנצפה ביותר בעולם.

יחסית לרשתות החברתיות היום, מערכת הפרסום של טוויטר מתקדמת ביותר ופותחת למפרסמים מגוון רחב של אפשרויות אשר אינן קיימות או אינן ממוקדות כל כך ברשתות אחרות. הרשת סוחפת וגועשת ומהוה זירה מעניינת מאוד למפרסמים בה. מערכת פרסום מפתיעה, מונעת טרנדים ומתקדמת גם ביחס למה שאתם מכירים מפייסבוק וגוגל

אז למה כדאי לכם לשווק את העסק שלכם בטוויטר?

פרסום זול יחסית טוויטר היא פלטפורמת פרסום אידיאלית במיוחד עבור עסקים שמעוניינים לקבל חשיפה גדולה בתקציבים נמוכים משום שהפרסום בה הוא זול יחסית לעומת דרכי פרסום מסורתיות

יצירת קשר אישי עם קהל הלקוחות טווויטר מאפשר לעסקים לתקשר עם הקהל וכך לקבל מהם פידבקים. בעזרת המשוב שתקבלו על התוכן השיווקי שלכם, תוכלו ללמוד מהעוקבים שלכם על העדפות שלהם ולבצע החלטות ניהוליות בהתאם

העלאת הטראפיק לאתר העסק שלכם בעזרת טוויטר תוכלו למשוך גולשים רבים לאתר האינטרנט שלכם. פרסום ברשת החברתית יאפשר ליותר משתמשים להכיר את המותג שלכם, את השירותים או המוצרים שאתם מציעים ואת הייחוד שלכם לעומת המתחרים בשוק

פרסום ממוקד, היתרון הגדול של טוויטר הוא היכולת להפיץ תוכן ברשת החברתית כמו אש בשדה קוצים.