לינקדאין לעסקים

Linkedin- או בעברית , לינקדאין , היא רשת חברתית עסקית מקצועית, מאפשרת למשתמשיה ליצור חיבורים עסקיים, קשרים מקצועיים בין קולגות לעבודה ובין משתמשים ואנשי מקצוע מכל העולם, ומכילה בתוכה מגוון רחב וגדול של בעלי תפקידים בכירים בארגונים וחברות כגון: מנכ"ל , סמנכ"ל, מנהל רכש וכו'..

עלות אחזקת פרופיל בלינקדאין עולה כ 75$ לחודש והנתון הנ"ל "מסנן" פרופילים "רגילים" ומשאיר רק כאלו שיכולים להרשות לעצמם מחיר כזה ובכך הרשת נשמרת כחזקה ומאפשרת לנו להגיע ישירות לבעלי תפקידים בכירים.

לינקדאין המונה כיום למעלה מ-300 מיליון חברים ברחבי הגלובוס, היא הרשת העסקית בעלת ההשפעה הגדולה ביותר בעולם. לינקדאין בישראל מונה כיום יותר ממיליון משתמשים מהם כ-300 אלף מוגדרים כמנהלים. כיום יש יותר מ-700 אלף גולשים ישראלים ביום באתר לינקדאין.

מדובר ברשת חברתית שכל משתמש יכול להעלות תמונות, סרטונים, ותוכן לפרופיל האישי שלו, אך עיקר תכליתה של הרשת הוא מקצועי, בלינקדיאין הקשרים, התוכן והחיבורים נועדו למטרה מאוד ברורה – יצירת הזדמנויות וחיבורים אסטרטגיים והעשרת הנישה המקצועית.

למה לפרסם בלינקדאין

לינקדאין מציעה כיום את היכולת הטובה ביותר לפלח ולטרגט קהלי יעד לפי העיסוק המקצועי שלהם. לינקדאין מאפשרת לטרגט ישירות לפי התפקיד של כל אחד – מה שמקנה לה יכולת ייחודית חשובה מאוד בזירת השיווק B2B. יתרה מזאת, המשתמשים בלינקדאין מבינים שמהות הרשת היא יצירת ערך ותוכן מקצועי – לכן שיווק מסרים וכלים רלוונטיים נתפסים כתוכן רלוונטי ולא מציק ופרסומי.

01
רשת הזדמנויות כלכליות גדולת ממדים.
02
שיתוף מידע מהיר על ידי היצע כלים נרחב עבור שיווק ממוקד.
03
יצירת קשרים חשובים עם מגוון אנשי עסקים.
04
מאגר זמין בכול עת של מגוון אנשי עסקים, אשר מראש מקוטלגים לפי אזור גיאוגרפי ותחום עיסוק.
05
לאופי ההתנהלות של מיילים ופרופילים אישיים יש כוח רב על מנת להצליח להגיע לקבוצת היעד הרצויה.
06
המערכת עצמה מייצרת אופטימיזציה של קהל דמוגרפי.
07
חידוד היכולת לבצע פילוח איכותי של קהלי יעד.
08
יש מגוון אמצעים יצירתיים על מנת להעביר מגוון מסרים.
09
גולשים שמגיעים לפלטפורמה של לינקדאין מראש יהיו ממוקדי עסקים.
10
הפלטפורמה מציעה שלל אופציות בהן ניתן להטמיע את התוכן השיווקי – למשל בקטגוריית פרופיל, או בדף החברה.
11
ישנה יכולת גבוהה להפנות תוכן ספציפי לקהל יעד ספציפי – בהתאם לנתוני פילוח מקצועיים.

היום, לינקדאין מציעה פרסום ממוקד לבעלי תפקידים ספציפיים ופילוח מדויק להפליא של מקצועות, תעשיות, תפקידים, גודל חברה ועוד (כיום לינקדאין היא המדיה היחידה המאפשרת טירגוט שכזה!)

לאילו חברות ומוצרים מתאים קידום ממומן בלינקדאין?

לחברות B2B עם מוצרים / שירותים יקרים, המיועדים לקהל יעד מקצועי מפולח. הפרסום ברשת הלינקדאין מתאים מאוד לשיווק מוצר או שירות המיועד לקהל יעד המשתמש בלינקדאין, ויש יתרון מהותי ליכולת לטרגט אנשי מפתח לפי מאפיינים מקצועיים.

שיווק B2B: אפשרויות הפרסום בלינקדאין

השלב הראשון, בכל פרסום, הוא הגדרת מטרות. בהתאם למטרות הפרסום שלנו, נוכל להתחיל לבנות את הקמפיינים.

המערכת מציעה לנו לבחור מבין כמה מטרות ראשיות:

מיתוג Brand Awareness
מעורבות Engagement
לידים Lead Generation
צפיות בוידאו Video Views
הגשת מועמדות למשרה
Job applicants
המרות באתר Website Conversions
טראפיק לאתר Website Visits

שירות לינקדאין לחברות ועסקים יכול לעזור לעסק שלך להתרחב, בין אם זהו עסק גדול, בינוני או קטן. רשת הלינקדאין היא הרשת העסקית הגדולה בעולם. באמצעות לינקדאין ניתן לבצע פעילויות קידום, שיווק ומכירות ללקוחות פוטנציאלים ממוקדים ומדויקים.