בלי קשר לגודל העסק או לסוג העסק שלך

סביר להניח שאתה מפרסם מכמה סיבות: כדי שאנשים יהיו מודעים למותג שלך, כדי לעודד דיבורים על המותג, ובסופו של דבר, כדי לגרום לאנשים לרצות את המוצר או השירות שאתה מפרסם –

חנות שכונתית קטנה או רשת ארצית – בקידום בפייסבוק טמונים יתרונות שיווקיים רבים. ראשית, חשוב להבין שבעידן הנוכחי נוכחות בפייסבוק היא חובה עבור כל עסק.

צרכנים רבים, מכל חתכי הגילאים, טורחים לבצע בדיקת מקדימה בפייסבוק לפני רכישות בעלות חשיבות עבורם. דף פייסבוק עסקי מקצועי, תגובות גולשים, התייחסות החברה לפניות והניהול הכללי של דף הפייסבוק מהווים גורם משפיע על קבלת החלטות צרכניות. קידום בפייסבוק מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה השיווקית של כל בית עסק או חברה.

בנוסף לאספקט האקטיבי, בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה בה הרשתות החברתיות הופכות לערוץ העיקרי לצריכת מדיה. כפועל יוצא מכך, רשתות חברתיות, ובראשן פייסבוק, הפכו לזירה העיקרית בה מתגבשת תודעת מותג אצל לקוחות פוטנציאליים.

קידום בפייסבוק – מה היתרונות שלו?

פילוח קהל יעד הוא אחד היתרונות החשובים ביותר של פרסום בפייסבוק, מכיוון שהוא מאפשר לך להציג מודעות לסוגי אנשים ספציפיים. אנשים בפייסבוק משתפים את זהותם האמיתית, את תחומי העניין שלהם, אירועים משמעותיים בחיים ועוד. למעלה ממיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק מאפשרים למפרסמים לפלח מודעות פייסבוק לסוגי האנשים החשובים ביותר לעסקים שלהם.

אם צריך לתאר את היתרון העצום שיש לקידום בפייסבוק על-פני ערוצי שיווק ופרסום מסורתיים במילה אחת, המילה הזאת תהיה – מיקוד. אז איך כל זה משמש אותנו, כמפרסמים, כאשר אנחנו מעוניינים לעשות קידום בפייסבוק? הדרך העיקרית היא שפייסבוק למעשה מעניקה לנו את היכולת לפלח את הקהל היעד ולהגיע רק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו. יכולת הפילוח הכירורגית שמתאפשרת באמצעות כלי הקידום בפייסבוק מהווה לא פחות משינוי פרדיגמה בעולם הפרסום. הכלים העומדים לרשותנו מאפשרים גם למפרסמים בעלי תקציבי מדיה קטנים להגיע לכמות נכבדת של לקוחות פוטנציאלים, כל עוד הם מבצעים את הפילוח בצורה נכונה ומדויקת.

אפשרויות הפילוח בפייסבוק

מעקב אחר מודעות וערכי ביצועים

פרסום דיגיטלי מאפשר לך לעקוב אחר נתונים לגבי ביצועי המודעות שלך בזמן אמת. אם המודעות אינן משיגות את הביצועים הרצויים, ניתן לכבות אותן. אם מודעה מסוימת משיגה ביצועים טובים במיוחד, ניתן להגדיל את התקציב שלה כדי שהיא תגיע לאנשים רבים יותר. בפייסבוק ניתן גם להשתמש במה שנקרא 'הפיקסל של פייסבוק'. הפיקסל של פייסבוק מאפשר לך לזהות אם אדם ראה את המודעה שלך ולאחר מכן ביצע את הפעולה החשובה לך, כגון ביצוע רכישה באתר.

מעקב אחר מודעות שליטה
בתזמון ובתקציב של המודעות

פרסום באינטרנט מאפשר לך לשלוט בתזמון ובתקציב של המודעות שלך. רוב הכלים המקוונים מאפשרים לך גם לבחור היכן יופיעו המודעות באינטרנט, ובאיזה פורמט.

קידום עסקים בפייסבוק בנוי על כמה דברים עיקריים: תוכן איכותי וחשיפה רלוונטית. בין אם אתם הבעלים של עסק קטן קידום עסקים בפייסבוק הוא אפילו יותר רלוונטי עבורכם. באמצעות ניהול וקידום דף עסקי תוכלו לחזק את שם העסק שלכם, לשמור על קשר אישי עם לקוחות פוטנציאליים ואפילו לקדם את המוצרים שלכם בעמוד.

באמצעות קידום נכון של דף עסקי בפייסבוק ניתן להגיע לקהל היעד שבדיוק צריך מישהו שמוכר מוצר או שירות כמו שלך, ע"י פילוח קהלים ממוקד המאפיין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ע"י ניהול נכון של הדף העסקי שלך תוכל לקבל הרבה לידים במחיר נמוך, תדמית, חשיפה ונוכחות חזקה ברשת.

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

בניית אסטרטגיית מותג:

בניית אסטרטגיית תוכן לעמוד הפייסבוק הכוללת את הגדרת עולמות התוכן, השפה והאסטרטגיה הדיגיטלית לתפעול השוטף של העמוד.

יצירת והעלאת תכנים:

יצירת תכנים רלוונטיים ומעודדי אינטראקציה, בהתאם לאסטרטגיית המותג ולגאנט הפעילות אשר יועלו כעדכונים שוטפים בעמוד הפייסבוק.

עיצוב בורדר מותגי לכל פוסט:

עיצוב גרפי של תבנית תמונה ממותגת אשר תעטוף את התכנים המתחלפים בעמוד בצורה ממותגת ומושכת תשומת לב.

הטמעת תמונות בסטטוסים:

כדי למשוך את תשומת ליבם של הגולשים, צוות התוכן שלנו יעלה סטטוסים בשילוב של תמונות ממותגות על מנת להגדיל את השייכות למותג.

קמפיין ממומן בפייסבוק:

אפיון ומיקוד הקמפיין תוך מתן דגש למטרת הקמפיין (לידים, לייקים, מעורבות וכו') ניסוח, הגדרת מתכונת מודעת הפרסום.

פיקוח וסינון תכנים:

פיקוח יומיומי על תכנים ומחיקת תכנים בלתי הולמים. הגדרת קהל היעד הרלוונטי לעמוד.

גאנט עבודה:

כתיבת גאנט מסודר לפעילות בעמוד ואישורו מול הלקוח טרם תחילת הפעילות.

שירות לקוחות יומיומי:

מתן מענה לשאלות הגולשים ושירות לקוחות דרך העמוד.

מעקב אחר מודעות וערכי ביצועים

לפני יצירת מודעה, חשוב תחילה מה היעדים העסקיים שלך. חשוב שתדע מה אתה רוצה להשיג כדי שתבחר את המטרה הנכונה. מטרת הפרסום שלך היא הפעולה שאתה רוצה שאנשים יעשו כשיראו את המודעות שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה להראות את האתר שלך לאנשים שמתעניינים בעסק שלך, אתה יכול ליצור מודעות שיעודדו אנשים לבקר באתר שלך. הנה שלוש קטגוריות רחבות, או יעדים, שהמטרות שלך יכולות להיכלל בהם.

01
הגברת המודעות:
מטרות שיוצרות התעניינות במוצר או בשירות שלך. כדי להגביר את המודעות למותג, עליך לספר לאנשים מה הופך את העסק שלך לבעל ערך. לדוגמה, Jasper's Market עומדים להשיק רשת אזורית קטנה של חנויות מכולת. באמצעות המטרה הגברת המודעות למותג, הם יכולים ליצור קמפיין שיבליט את הפירות והירקות הטריים והאורגניים שהם מציעים לאנשים בסביבה הקרובה.

02
שיקול:
מטרות שגורמות לאנשים לחשוב על העסק שלך ולחפש מידע נוסף. לדוגמה, ל-Jasper's Market יש אתר שמספר את הסיפור שלהם ומציג חלק מההיצע הייחודי של החנות. באמצעות המטרה תנועה הם יכולים ליצור קמפיין שיעודד אנשים לבקר באתר שלהם ולקבל מידע נוסף.