מה זה פינטרסט לעסקים?

פינטרסט (Pinterest) היא רשת חברתית מיוחדת שהיא ממוקדמת לרעיונות ולתוכן ויזואלי. אנשים מגיעים לפינטרסט כדי לחפש רעיונות שונים – איך לעצב את הבית, דוגמאות לעיצוב שמלות, מתכונים לעוגות, רעיונות לתמונות לסלון, מדריכים DIY (עשה זאת בעצמך) ועוד.

לפי נתונים של פינטרסט:

מעל 300 מיליון משתמשים פעילים בחודש (אוגוסט 2019).

84%
משתמשים בפינטרסט כאשר הם מקבלים החלטה מה לרכוש.

98%
מהאנשים ניסו משהו חדש שהם מצאו בפינטרסט.

77%
הכירו מותג או עסק חדש.

באמצעות חשבון פינטרסט עסקים (Pinterest Business), כדאי לפרסם פוסטים ויזואליים שמסייעים לקהל היעד לקבל החלטת קנייה נבונה. מבין הפוסטים אפשר ליצור אינפוגרפיקה שמציגה תמצית של מדריך ארוך, טיפים לרכישה נבונה, מדריכי עשה זאת בעצמך, רעיונות שונים כיצד להשתמש במוצרים ועוד.

כיצד פינטרסט תסייע לבעלי עסקים?

בפינטרסט מגולם פוטנציאל עסקי יוצא דופן: על פי נתונים שפורסמו על ידי פינטרסט בעצמה, יותר מ-70% מהמשתמשים באפליקציה נחשפו אל מותגים חדשים רק הודות לחשיפה בפינטרסט. כמו כן, קרוב ל ל-90% מהמשתמשים רכשו מוצר או שירות בעקבות פרסום בפינטרסט.

בעלי עסקים המוכרים מוצרים או מספקים שירותים בעלי ערך ויזואלי כגון : מוצרים לעיצוב הבית, פרוייקטים בבניה, מוצרי לייף סטייל, תכשיטים ועיצובים שונים חייבים להחזיק לוח מודעות בפינטרסט שישתלב עם אסטרטגיית התקשורת השיווקית הכללית של המותג או העסק.

חשוב ביותר להעלות רק תמונות בעלות ערך ויזואלי אמיתי שיספק חווית חושים לצופה ויצירת סקרנות ובכך להוביל את הצרכן לאתר העסק או לכל דף נחיתה רלוונטי המספק פרטים על המוצר או השירות והיכן ניתן לרכוש אותם.

בעלי עסקים שמעלים תמונות של מוצרים או שירותים כאלה שיגרמו למודעה שלהם “להינעץ” בלוחות של הרבה גולשים, ייצרו תנועה יעילה לאתר האינטרנט שלהם באמצעות פעולת הנעיצה שלו. וכך ייצרו את הקישור בין המתעניינים בתמונות שלהם עם המקום בו יוכלו להשיג את האובייקטים המצולמים, בתקווה להעלות את הסיכוי לביצוע רכישה או לקבל מידע נוסף כליד לרכישה או למידע נוסף בדרך לרכישה.